Synpunkter & klagomål

Hjälp oss att bli bättre

När du som kund inte är nöjd vill vi gärna höra dina synpunkter, det ger oss möjlighet till förbättring.
Om du har synpunkter eller vill framföra ett klagomål kontaktar du i första hand vår kundtjänst på hello@lendify.se. Beskriv ditt ärende. Har du ytterligare information eller dokumentation så får du gärna bifoga det i samma mail.

Tycker du att svaret från oss inte är tillfredställande vill vi att du vänder dig till vår klagomålsansvarige. Använd gärna formuläret.

Du kan också skicka ditt klagomål till:
Lendify AB
Att: Klagomålsansvarig
Östermalmstorg 1
114 42 Stockholm

Vi svarar dig så fort som möjligt, men senast inom 14 dagar.

Vill du prata med en oberoende part?
Konsumenternas Bank- och finansbyrå - här kan du få kostnadsfri vägledning av den kommunala konsumentvägledningen och Konsumenternas Bank- och finansbyrå
Allmänna reklamationsnämnden
• Allmän domstol för prövning
E-post
Telefonnummer (frivilligt)
Rubrik
Meddelande